5 Ağustos 2008 Salı

metin-2 Dolunay Böle Düşer

arkadaşalr öncelikle 20-25 Lwl Bi Adamimiz Olcak Bide Dolunay Istiyen Ama Lanet Olsun Düşmeyen Charimiz önce Bos Bi Kisimda Yabani Okcularin Oldu Yere Gidilir Yüksek Charla Yabaniler Hariç Dierleri Temizlenir Yabani Okcular Kalcak Sonra Düşük Charla Yabaniler Tiraş Edilir Eger şansimizda Var Ise Ise Mutlaka Düşüyo Test Edildi Onaylandi Fal Baktirmayi Untmayalim Berbat şansla Gidipde Bana Höykürmeyin

+rep Bekliorum B Benim Içadim Alinti Deildir

dikkat Bu Dier Bazi Itemlerde Geçerli Deildir

ıd:yokyaa bende o göz varmı
şifre:***** anladın sen onu
lwl:52(zorba01 e ce yolu var ilerlicek daha )
elindeki:+6 büyük kılıç +3 savaşcıdan koruyan +2 öldürcü darbe +3 kavrama taşı (12 ruhta var +5 dir kendisi +3 kavrama +3 nijjadan koruyan taş +2 öldürücü darbe (buzlu uç karşılı 2 sandık (ork reisi) aldım birinden altın taş çıktı yaşasın
üstündeki:+4 mavi taş +3 yaşam taşı +2 hız taşı +3 koruma taşı (ejderi yaktım of of ) ( +lı yılan kuyruğu alinir bu ara ve de kutsama ucuzundan )
küpe:+9 abonoz küpe hem hp li hep sp li %7( +8 bastım bitane daha pot parası olur anca ama)
ayakkabı:altın ayakkabı +7 %4 2 kat eşya düşme şansı
kalkan:siyah yuvarlak kalkan +6
kask:hayalet maske başlık (saolsun arki verdi spr bişi) hp li &14
cinsiyet:kız ama önemli oln gerçek kimlik ayrıcana para biriktiriom erkek yapcam
tür:savaşçı
skiller:bedensel (zihinsel olmanın bi yolu yokmu varsa zihinsel olcam)
maddi durumu :iç güveysinden hallice (kafan eserse günlük 350k kasarım kasmışlımda var)
medeni hali:sapıkmıyım ben bekar ama erkek yapım sura kız alcam adam var yani
rütbe:kahraman bi zamanlar zalimdim
kullanmadı itemler: 1 tane k.d pala (satamdım piyasası düştü)
+1 altıntaş zırh +8 abanoz kolye +6 siyah yuvarlak kalkan sayısız taş çakıl çöl kumu maymun kanı wswsws
krallık:kırmızı(beyaz)
at:zırhlı at (buz golemi kesecek lwl biraz ilerde of of )



Hiç yorum yok: