15 Kasım 2008 Cumartesi

Yang Hack(Farklı Bir Yöntem)

Bu Hileyi Sadece Cheat Engine Kullanmasını Bilenler Yapabilir...

Gelelim hilemize...
Gereken tek şey 1 tane 100 yang lık item ve çantanızda da 100 yang...Vede daha yeni açılmış bir karakter...
Çünkü çantanın boş olması lazım öyle karaktere daha rahat ulaşılıyor...Yada İnventory'i full boşaltın...
Çantanıza 100 yangı aldınız ve 100 yanglık itemide...Markete gidin..Veya Zırh satıcısı da olabilir fark etmez.
hani bir item satarken soruyor ya Satmak istediğinizden emin misiniz o kısma getirin...
Cheat Engineden Value 100 yazarak aratın...sonra İnc den aratın ama 4 Byt yapın..iteme ewt diyin..2 byt yapıp next'e tekrar basın..10-20 arası sonuç kalabiliyor.(bende genelde 18)Ve hepsini kırmızı okla aşağı alın dondurun..Frozen'e basın yani...sonra Ctrl+A ya basarak hepsini seçin sağ tıklayığ değerleri istediğini gibi yapın...Yang hemen belli olmuyor.yere yang atın ama 200 yazmayın 999 yazın atacak geri alın ve paranızı görün...


NOTaha Ayrıntılı Anlatmicam...Hileyi Çözenlerde Anlatmasın...Oyundanki Yangın Yoksa Hiçbir Değeri Kalmaz...Rica Ediyorum...

Ben bu hilenin ana fikrini bir ispanyol sitesinden aldım üzerinde uğraşarak bunu buldum..Belki daha kolay vardır ama bu da bana yetiyor.Oyunun cıvımasını istemiyorum ama kimse parasız dolaşsında istemem

Hiç yorum yok: