24 Ocak 2009 Cumartesi

istiridyeden inci cikartma hilesi;)

ÖnceLikLe Herkese Merhaba..

ArkadasLar oyunda En cok Aradigimiz İtemLerden Biri BEYAZ İNCİ'dir.
Beyaz inci istiridyelerden cok nadir olarak cıkar."Radar" Abimizin Yeni Kodladigi

Bu programda Beyaz İnci Cıkarma Sansımız %80 nin üzerine Cıkıyor. İmkansiz Gibi

Görünuyor Degilmi?. Ama Radar Abimiz İçin İmkansiz Diye Bir sey Yok Burdan

Kendisine Tesekkur Ediyorum.
ArkadasLar Şimdi Kesin yalandir Kesin Virüslüdür Diyen Arkadaslarımız olcaktir.

Bende KendiLerine Önce bir Programi tarasinlar Diyorum."www.virustotal.com"
Sonrada 10 tane istiridye alıp yada kendileri Cıkarip DenesinLer.
Eger 10 tane istiridyeden birinde İnci cıkmaz ise Agzına GeLenLeri Burdan

SoyLesinLer. Bakınız Metin2 de Su an YüzLerce Acık var Bunu Oyunu iyi biLenLer

biLir. ÖnemLi oLan Bu Acıkları bularak programa Kodlaya bilmek. Bunu Codedler iyi

bilir. Burda Ders Vermek gibi bir Niyetim yok ama bilmeyenLer için Soyluyem Dedim.
Şimdi oyunda Bir itemi Basmak için Yada Bir İtemi Cıkarmak için Veya beyaz inci

mavi inci Cıkarmak için oyunda Sans yüzdesi var Yani " % " Bu var Bu BeLLi

aralıklarla degısıyor. Mesela Biyolog Görevinde gango köku Cıkarmak %80 dir Bazen

%40 bile olabilir. Bi bu örnekle kalmaya bilir. mesela Demircinin balta görevinde

yada marketcinin Sac tokası görevinde yada Go-pea Görevinde Bu görevLerde itemLerin

Cıkma oranı Farklıdır Kimi gorevde %90 iken kimi gorevde %7 bile olabilir. En

kolay cıkıcak item %85 iken o anki yüzde Orayanına baglı olarakta %15 olabilir.

Umarim Anlatabildim. Beyaz inci cıkarma orani ise %10 dur. Bizim kullancagımız

Program Bu yüzde oranini Yukseltiyor.Size Sacma Gelebilir Yada İmkansiz ama iyi

kodlanmıs bir Program acıgı Bularak % yüzde oranını yukseltmesi cok

basittir.Programın kullanımı ise cok basittir. Oyunu girin istiridleri bir sekilde

bulun 10 tane istiridyede size %80 beyaz inci cıkar diyorum. Deneyin görün. Eger

olmadi istiridye Bosa gitti Diyen olursa serverini ve karakter adini buraya yazsin

ben istiridyeleri karsılarım. Cok ciddiyim kımseyi kandırma yada dolandirma gibi

bir niyetim yok. İstiridyeleri bulduktan sonra programi acın. Programda %90 %80 %70

%60 %50 yazan Kutucuklar var Beyaz inci için en uygun olani %80 nı secıyoruz Ve

Ready Yani Hazır Tusuna Basıyoruz. Sonra bir tane istiridye kırdırın sonra oyundan

cıkın. program acık kalsin sonra tekrar oyuna girin. Bu sefer İstiridyeleri kırmaya

baslayin. yanlız istiridyeleri 1 dk arayla kırın. Kesin Beyaz inci cıkacaktır.

Not: Arkadaslar Bu işlemi kastıgınız charınızda Yapmayin. Ban yeme Riski oldukca

yüksektir. Bu işlemi Baska bir hesabta yapın hesabı ezik bir hesab olsun. Yoksa

Sizede Gm Benım gıbı Gece Gunduz Emek Verdıgım Charınıza Bir anda Ban atabilir.

Tekrar ediyorum Ban Yeme Riski Cok yuksektir. O yuzden Ezik bir Hesab ile Bu işlemi

gerceklestirin.
Dogrusunu Soylemek Gerekirse Bu programı kımseyle paylasmayı dusunmuyordum taki 73

lvl charım Ban yedıkten Sonra. Simdi ise Oyunu Bıraktım İtem Yonununden Sorunum yok

Ama Char olmayıncada İtemin degeri yok..

Kimseye Dosyayı İndirmeden taramadan yorum yapmasın. Sadece Bir Teskkur Yeter..
Herkese iyi Oyunlar iyi ForumLamaLa
RapidShare: Easy Filehosting

Hiç yorum yok: