25 Ocak 2009 Pazar

linksiz para hilesi sistem hatasından faydalanın:D

Herkese merhabalar arkadaşlar. yaklaşık 25 dk önce bulduğum ve şu anda yaklaşık 72 milyon küsür yangım olduğu bir hile keşfettim.
( fazla yapmaya korkuyorum ama :) ) ban yerim diye.

Yapacağınız işlemi söyleyeyim size.
önce 2 ayrı ID olması gerekiyor.
Oyunu ilk ıd ile açın.

oyuna girmeden ctrl - delete yaparak işlemciyi açın.


Sonra tekrar başka ıd ile oyunu açın.

Ardından metin2 bin dosyasını seçin.

sağ tıklayarak â��benzeşmeyi ayarla â�� diyin.

â��Eylem tamamlandıâ�� diye bir yazı gelecek.

Sonra 2 charınıza oyuna sokun.

önemli not = üstünüzde para olmasına gerek yok. devam :)

Önce 1ci charınız ile market açın içine bir eşya koyun. örnk: 1
kanlı kılıç ve fiyat belirleyin ( 1m ) yazın.

Sonra diğer 2ci charımız ile markete gidinitemi çekin
Vee bombaaa..

HEM KILIÇ çektiniz. hemde 1 MİLYON yangınız oldu. üstelik hiç para vermeden :))))


DİKKAT..!!

OLMUYOR, YAPILMIYOR

DİYENLERE KAPAK OLSUN.!!

SİZE İYİLİKTE YARAMAZ.

ONCA KÜFÜRÜ HAK
ETMEDİMâ�¦!
BENDEN BİR ŞEY
BEKLEMEYİN ARTİK..

BEN AŞAĞIDA Kİ SATİN
ALDIĞIM SINIRSIZ
ALTIN BARLARLADA

GEÇİNMEYİde BİLİRİM.

ŞİMDİ SİZ BUNA
PHOTOSHOPTA DERSİNİZ.

GÜLER GEÇERİM : )

HOŞ KALIN.!


ARKADAŞLAR ARAŞTIRMA YAPTIM 2008 FİNAL ULTRA HACK HAKKINDAKİ 2. KONU
HALA CÖZEMEDİNİZ Mİ ? : )
oyun açığı devam etmekte..
���-
DİYELİM Kİ BEN YALAN SÖYLÜYORUM. PEKİ BU SİSTEM HATASINDAN FAYDALANIP BAŞARABİLEN ARKADAŞLARINIZDA MI YALAN SÖYLÜYOR : )
İŞTE BURDA Kİ YAPABİLENLER VE OLUMLU YORUMLAR. BİRDE ONLARDAN OKUYUN..! ; )
TEBRİKLER SİZE..
Nick : Kusurlu21
arkadaşlar ben bi anlatam arkadaş çok haklı ayrıca yapamıyorum diyenler kapak olsun demiş üstteki yazıyı okuyun
!!!!!!!!!! ben bir şeyi söylemedim onu bulan arkadaşlar yaptı demiş oluyor deneyin bende yaptım 43 m im var
ama nasıl yaptığımı bilmiyorum 50 m e koymuştum normal kılıçı oldu birazını harcadım süper birşey arkadaşlar no
küfürrrrrrrrrrrrrrrr
Nick: Trambole
Noktayı Koyuyuorum.
UğraŞ.
Oluyor !
Nick:rapasker
abi bune harbi oluyo beler yeterli paranız yoksa esiq lerle işe başlayın bende oldu daha 8.5 m yaptım dahası gelio
Nick: zdsadsa
ya olum suan 8 milyion yang var saooooll konu sabitlensin!
Nick:P4cm4n
Arkadaşlar oluo 19 m yaptım ollllleyyyyyyyyy. +9 çektim herşeyi ollllllllleyyyyyyyy
Nick Elfmant
agalar acilen bunu sabitleyin saol gardas sayende 89m parayı 30 dk de topladımmmmm acilen sabitleyin bunu acillll
agalar girin ve para içinde yüzün kardeş sana ne kadar teşekkur etsem yetmez çokkkkk saol aga suan bile yapıom para
valla supersinnnn
Nick: Aleminkralı6108
OLeyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy yy Yaptım Saol Abi Cok Sagollllllllllllllllllllllllll llllllllllllllllllllllllllllll
lllllllllllll Helal Olsun Sana Abiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii
iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii 20 M Para Oldu SaoLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLL LLLLLL
Nick:Bypotter
DENEDim %10000000 OLUYORRRRRRRR ALLAHHHHHH GELSİN PARALARRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR RRRRRRRRRRRRRR ALLAHU EKBERRRR
Nick:Metetaha
bence mümkün,mesela gladiatus isimli oyundada böle şekillerde hielelr var,4 tane çar açıon,markete birizinden item
koyuon,1.000 altın dion,hepsinlede aldion,hem 3 bin altın hemde o itemde 3 tane oluo
Nick:Muxina
yaf siz manyaksınız haa adam bunu kac ay once yazmıs simdi siz de olmuyo diye kufur ediyonuz. Gmler O kadar salak
deil bu acık en fazla 1 2 hafta surer hemen anlarlar gm ler.simdi heralde calısmaz.oyundan anlamadıgnız
heryerinizden belli.lütfen anlamadınız seylere yorum yapıpta seviyenizi dusurmeyin.
Nick: Kanakan82
arkadaşlar benzeşme yap seçeneği sadece çift çekirdekli bilgisayarlarda çıkar xp yada vista fark etmez burada oyun
kodlarını birleştirerek oyuna hata yaptırıyor arkadaş. hemen olmuyor diyerek vaz geçmeyin
â��â��â��â��â��â��â��â��â��â��â��â��â��â��â��â��â� �-
YORUMLARA CVP.!! ( GÜNCEL )
TEKRAR İFADE EDEYİM.
ONCA KÜFÜRÜ HAK ETMEDİM.
TEK AMACIM SİZE YARDIM ETMEKTİ.
BİR SEYLERİ PAYLASMAKTI.
BU GÜN ANNEME BİLE KÜFÜR EDİYORSANIZ. BENDEN NE BEKLEYEBİLİRSİNİZ. !!!
BU GÜN HALA OYUN AÇIĞI DEVAM ETMEKTE. TÜM YORUMLARI OKUDUM. BENİ YALANCI ÇIKARMAK İÇİN HERŞEYİDE SÖYLEMİŞSİNİZ. AFERİM BÖYLE DEVAM EDİN.!
ASLINDA ALTTAKİ YÖNTEMİ SİLEBİLİRDİM YİNEDE SÖZ SÖZDÜR.
ÖYLE YAZDIĞIMLA KALSIN.
BECEREMEYENLER ARTIK KÜFÜR ETMEKTEN VAZGEÇSİN.
BEN İPİN UCUNU SİZE UZATTIM. TUTMAK SİZE KALMIŞ. YAPABİLEN 3-4 KİŞİ VAR.
BUNUN BİRDE TÜM METİN2 YE YAYILDIĞINI DÜŞÜNÜRSEK YANDIK.!
FORMAT AYNEN GEÇERLİ. SİZE SÖYLEMEDİĞİM TEK UFAK BİR ŞEY VAR. EĞER ONU CÖZERSENİZ ZATEN DİĞER 3-4 ARKADAŞINIZDAN VEYA BENDEN HİÇ FARKINIZ KALMAZ ZENGİN OLURSUNUZ.
MANTIKLI OLARAK DÜŞÜNÜN.
YAPTIĞIM SİSTEMİ KİLİTLEMEK.!
VE BUNU BAŞARDIM.!!!!!
â��â��â��â��â��â��â��â��â��â��â��â��â��â��â��â��â� �â��â��â��â��â��â��
RESİM İLE GÜNCELLEDİM.!!!!
RESİM İLE GÜNCELLEDİM.!!!!
ALTTA.!!
Herkese merhabalar arkadaşlar. yaklaşık 25 dk önce bulduğum ve şu anda yaklaşık 72 milyon küsür yangım olduğu bir hile keşfettim.
( fazla yapmaya korkuyorum ama ) ban yerim diye.
Yapacağınız işlemi söyleyeyim size.
önce 2 ayrı ID olması gerekiyor.
Oyunu ilk ıd ile açın.
oyuna girmeden ctrl-alt-delete yaparak işlemciyi açın.
Sonra tekrar başka ıd ile oyunu açın.
Ardından metin2 bin dosyasını seçin.
sağ tıklayarak â��benzeşmeyi ayarla â�� diyin.
â��Eylem tamamlandıâ�� diye bir yazı gelecek.
Sonra 2 charınıza oyuna sokun.
önemli not = üstünüzde para olmasına gerek yok. devam
Önce 1ci charınız ile market açın içine bir eşya koyun. örnk: 1 kanlı kılıç ve fiyat belirleyin ( 1m ) yazın.
Sonra diğer 2ci charımız ile markete gidin itemi çekin
Vee bombaaa..
HEM KILIÇ çektiniz. hemde 1 MİLYON yangınız oldu. üstelik hiç para vermeden )))
Sizden rep istediğim filan yok. ACİL OLARAK BU OYUN AÇIĞINI DEĞERLENDİRİN.
dip not = bilg.mühendisiyim. ist üniversitesini boşa bitirmedim
GÖTÜRÜN PARALARI ))
KONUYU SABİTLEMEYİDE UNUTMAYIN ; )
bana 1 rep atin yeter

Hiç yorum yok: