26 Temmuz 2008 Cumartesi

metin -2 Bedava ejder alma

arkadaşlar ben bissürü bedava ep alın die konu gördüm.Paypalla ilgili bişiler.Bazı arklarımız dolandırıcılık dio.Bazılarıda 75 dolar oldu dio?Yardım edin ne yapmalıyım??????? (cevap yazanı reple boğacam, cevap yazmamanız sizin için daha sağlıklı)
__________________
NİCK = VERMEM
ŞİFRE = ****** - hergün deiştiririm(hackerler arttı)
LVL= 42
ÜLKE = BÜYÜK chunjo krallığı
SERVER =tramolA
ELİNDEKİ=+7 balta-büyük olanından
DURUMU =bekar

CTRL+W YE Bİ BASSANA NE OLUYOMUŞ

walla ilk o konuyu ben açtım herkes benden gördü ben 75 $doları yaptm yolladım paypala 3 gün içinde ulaşır diyor alahizin verirse 3 gün sonra paypalda 2 günde metin2 de 5 gün sonra epm olcak
__________________
NİCK:BENDE KALSIN
SEVİYE: 42
Lonca:GHOSTDRİVER
ELİNDEKİ:BÜYÜK BALTA +7
ÜLKE:CHUNJO
KARAKTER:ERKEK SAVAŞÇI
TAKILDIĞI YER:VADİ,ÇÖL
MEDENİ HALİ:BEKAR
KAN GRUBU:5000HP
ANA ADI:ARİYOUNG
BABA ADI: URİEL
NÜFUSA KAYITLI OLDUĞU YER:CHUNJO

BU BİLGİLERİ ONAYLAYAN:YÜZBAŞI

Hiç yorum yok: