15 Temmuz 2008 Salı

metin 2 Hile Yapmanın Esasları ( herkes okusun )

Bakın arkadaslar forumda birçok konu görüyorum char clamak bedava item almak vb. Bunlar cok cirkin seyler. Hile kullanmakla sahtekarlık arasında ince bir cizgi vardır. Benim gecenin bi vakti hack kullanarak kestigim metin taslarından hiç kimse bir hakkı oldugunu söyleyemez. Çünkü sabaha kadar oynuyorum o benim emegim uykusuz kalıyorum hack ise orda sadece bir araç. Ama forumda karakter çalmaktan adamın elindeki silahı kıçındaki donu çalmaktan bahseden arkadaslar var. Lütfen arkadaslar baskasının emegine saygınız olsun. Para kasmak isterseniz otofish kosp vb. programlar kullanın. Hileylede olsa kendiniz bişeyler kazanın. Gözünüz baskasının emeginde hakkında olmasın. Tahminimce burda cogunluk 15-25 yas arası çalmaya şimdiden baslarsak bunun sonu gelmez arkadaslar.Bunun öbür dünyasıda var. Baskasının hakkına göz dikmeyin cok ayıp ve cok günah.

Hiç yorum yok: