26 Temmuz 2008 Cumartesi

Metin 2 Ticaret Hilesi

Rep Derecesi : quifallz has a reputation beyond reputequifallz has a reputation beyond reputequifallz has a reputation beyond reputequifallz has a reputation beyond reputequifallz has a reputation beyond reputequifallz has a reputation beyond reputequifallz has a reputation beyond reputequifallz has a reputation beyond reputequifallz has a reputation beyond reputequifallz has a reputation beyond reputequifallz has a reputation beyond repute
Standart Ticaret Hilesi


BEYLER BU KONUYU DAHA ÖNCE BİR ARKADAŞIMIZ VERMİŞTİ AMA KONU ANLAŞILMAMIŞTI ŞİMDİ BU KONUYU BEN DAHA NET Bİ ŞEKİLDE ANLATİM..."

ŞİMDİ MESELA SİZ TİCARET YAPIYORSUNUZ ADAM TİCARETE PALA KOYDU AMA DAHA TAMAMA BASMADI.ŞİMDİ BİZ TİCARETTEYKEN "ALT" TUŞUNA BASIYORUZ MASAÜSTÜNDE METİN2 YE TIKLIYORUZ OYUN MENÜSÜ TEKRAR GELİYOR.MENÜDEN OYUN SEÇENEKLERİNE TIKLIYORUZ. SAĞ KÖŞEDE FOG DİYE Bİ ŞEY YAZIYOR.FOG AYARLARI ATIYORUM MİD İSE BUNU NEAR YAPIYORUZ "OK" A BASIYORUZ VE OYUNA DÖNÜYORUZ BİDE NE GÖRÜYORUZ TİCARET YAPTIĞIMIZ KİŞİNİDE TAMAM A BASILI GÖRÜNÜYO ASLINDA TMMA O BASMIO BİZİM YAPTIĞIMIZ AYARLARDAN OLUYOR SONRA BİZDE TMMA BASIYORUZ BELEŞE İTEMİ ALIP GDİORUZ BEN ARKADAŞIN ANLATIIKLARINI SİZE DETAYLI ANLATTIM HİLENİN NE KADAR DOĞRU OLDUĞUNU BİLMİORM O YUZDEN OLMADI FELAN DEMEYİN ANLAMADIĞINIZ YER VARSA SORABLİRSİNİZ
__________________

2 yorum:

gebertici90 dedi ki...

yaptım olmadı kanka msn versene sen yanmıyor ışık yaptım yardımcı olursan sevinirim

Adsız dedi ki...

ikinizde sallıyonuz o metin2 ile bizim oynadığımız aynımı hemde olmuyor