15 Temmuz 2008 Salı

metin-2 Uzun zamandır beklediğiniz sınırsız skill vurma hilesi...indir vs

Arkadaşlar lütfen konuyu tamamen okumadan m2 multihackte bu hile artık çalışmıyor demeyin...(farklı bir yolla yapılıyor çünkü, bunuda size aşağıda anlattım)


Arkadaşlar m2 multihack(yeni sürümünde) gerekli şeyler yok bunun için beni elimdeki sürüm olmalı(yani "M2 MULTIHACK 1.83 (beta)" )
onu şu linkten indirebilirsiniz;

Lincoln arkadaşımızda alıntıdır (resim ve link)
Uyarı programı metin2' yi açmadan açarsanız error hatası verecektir...
M2 MULTIHACK 1.83 (beta);
Download Etmek İçin TIKLAYIN

rar şifresi : www.metin2.biz
Orjinal Boyutunda Açmak İçin ( 745x316 ve %3$sKB ) Buraya Tıklayın




Sabredin konuya giriyorum(Özür dilerim resimler biraz kötü olmuş)



Bu word omer1476 kullanıcısı ile www.metin2.biz’e aittir kopyalanması yasaktır…

Evet arkadaşlar uzun zamandır beklediğiniz(sadece bir gün oldu ama kimse sabredemedi ).Bu hile size şu avantajları sağlar ve şu dez-avantajları sağlar…
1-Canınızı göremezsiniz çünkü fulldür.
2-Mavi pot olmadan skill çakarsınız.
3-İstediğiniz kadar skill çakarsınız.
4-Çaktığınız skilerin bir kısmı can götürür ama bir kısmı da sadece sersemletir.
5-Canınızı görmek için bir kişiyle grup oluşturursanız çok iyi olur sizin için.
6-Şamanlarda yapmanızı tercih ederim wariora sırf can basarsınız.
7-Paranızda bir değişiklik oluyo bazen artıyo bazen azalıyo ama kapattınmı eski şekline geliyor.(para konusunda uğraşın benin 10 k vardı hileyi yapınca 24 k'm oldu ben uğraştım bir sonuca ulaşamadım, siz de bi uğraşın)

Sabırlı olun konuya giriyorum. İşte yapacaklarınız.

Önce char seçme yerinde m2 multihacki açıyoruz ama dikkat m2 multihack (M2 MULTIHACK 1.83 (beta)) sürümü olmalıdır aksi taktirde yapamıyabilirsiniz…



Oynu açıyoruz…



Sonra aşağıdaki gibi yapıyoruz!!!M2 multi hackteki;magia speed’teki on’u ve combo daki 1’i işaretliyoruz…



Oyuna çıkış diyoruz dikkat oyunu tamamen kapatmıyoruz sadece server yerine dönüyoruz…

Oyunu tekrar açıyoruz her şey şekildeki gibi olmalı;
1-Can fullenmeli.
2-Exp fullenmeli.



Merak etmeyin gerçekte bunlar azalıyor yada artıyor ama siz fark etmiyorsunuz ama biriyle grup kurarsanız kenarda canınızı görebilirsiniz…

Ve skiler süresiz ve mavi potsuz kullanılıyor şekildeki gibi

Arkadaşlar size tavsiyem bir char daha açın şaman olsun… ve onunla grup kurun. sonra sırf o size güç bassın ben bu sayede 1000’lerde vuruyorum 250 vurmam gerekirken.


eğer anlamadıysanız alttaki word'da resimli anlatım var...
Word'u da şu linkten indirebilirsiniz;(WORDDA GERÇEKTEN ÇOK GÜZEL BİR ŞEKİLDE ANLATTIM)

RapidShare: 1-Click Webhosting


Ve bir arkadaşa tuvada hileyi gösterirken onunda metin2.biz 'li oldunu öğrendim ve ondan bana şahitlik yapmasını istedim hileyi göstererek.
iş te onun ağzından;
oskarilyas13'den alıntıdır;
Alıntı:
slm beyler ben gördüm bu program çalışıyor benden sahit olmamı istedi arkadaş hata bana gösterdi lütfen hement epki göstermeyin programa
Eğer link kırıksa bildirin hemen onarayım...
Eğer bana güvenmiyorsanız taramanızı tercih ederim

2 yorum:

Cruel dedi ki...

ya şifre istio ne sölermisiniiiiz

berkos dedi ki...

aga ben yapıyorum herşeyi ama sonra masaüstüne iniyor?????????? böyle şey çıkıyor ne yapmalıyım