26 Temmuz 2008 Cumartesi

Metin 2 Demircide Yakmama

I. Yol
Arkadaşlar şimdi gidiosunuz demirciyle kanqi oluyosunuz Sonra zaman geçtikçe ee aranızdan su sızmıo. Diyin baba para ya ihtiyacım var herkesde +9 dolunay bende +2 pala nolur bea fln. Demirci oltaya gelio . Sonra bununla gece 2 de Urielin orda bulusuonuz. Urielin asıl mesleği bohçacılık kimseye sölemeyin . Garanti basıo torpille yani.
II.Yol
Şimdi gidionus 5 mavi, 5 kırmızı iksir alıonus. Elinize bi tane tırpan alıp 5 Aç yabani, 5 de yabani köpek öldürüyonus. Sonra manayı ve canı bir şekilde indiriyorsunuz. Sonra Sırayla 1 tane mavi, 1 tane kırmızı iksiri Demircinin çevresinde dolasarak içiyorsunuz. . Sonra ALLAHU EKBER die bağrıosunuz . Demirci hipnoz oluo ve itemleri takmadan geçirio

3. yol

demirciye git arkadaş ol daha sonra elindeki silah +5 olmak zorunda tabi demirciye sor abi +6 yapabililrmiyim diye
demirci : paran varsa tabi fazladan
ben: yok abi işte basıcak kadar
demirci: baska kapıyo yavrum her gelene böyle yapsaydım herkez kafayı yemiş cahil cahil zalim olurdu : (zalimler aldırmayın )

DENENMİŞ TEST EDİLMİŞTİR ()



Not: Yukardaki yazıya inanırsanız bilinki çok safsınız . Demek oluyorki şifrenizi heran biri çalabilir

__________________
ID:???
Türü:Savaşçı
Server:Tramola
Ülke/Bölge:Shinsoo(Kırmızı Bayrak)
Lewel:37(güncellenecektir)
Lonca: (SeeCanMeeWar)
Medeni Durum:Sözlü
Cinsiyet:Erkek
Takıldığı CHler:Heryere takılırım
METİN2'de takıldığıınız bölümler olursa pm atın yardımcı olimm Tramola ve Samarra bölgesine CANLI DESTEK

2 yorum:

murat yolcu dedi ki...

ben tramoladayım soyuldum adım gs75 mavi bayrak senden yardım istiyorum

benvsben dedi ki...

abi nasıl kanka olacaz onuda yazar mısın
çok lazım